המידע בחסות משרד עו״ד תותי-אשבל

מאמרים

למה מומלץ לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

למה מומלץ לעשות ביטוח נסיעות לחו

אחרי שהשמיים סוף סוף נפתחו, כולנו רק מחפשים את הטיסה ליעד הטוב ביותר כדי להנות מחופשה טובה. אחד הדברים החשובים ביותר בתכנון של הנסיעה הוא כמובן ביטוח הנסיעות שנועד להבטיח של שלומכם גם כשאתם הרחק מעבר לים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין את החשיבות הרבה שיש לביטוח נסיעות לחו"ל.

מאמר מאת עו"ד נוה חגי

ביטוח נסיעות לחו"ל

המטרה של ביטוח נסיעות לחו"ל היא להגן עליכם במקרה שבו אתם זקוקים לטיפול רפואי כלשהו כאשר אתם נמצאים במדינה שבה אתם לא מחזיקים בביטוח הרפואי המקומי. לאור זאת, טיפול רפואי במדינה זרה יכול לעלות לכם הרבה מאוד כסף, ובדיוק בשביל זה נועד ביטוח הנסיעות שיכסה עבורכם את העלות המלאה של הטיפול הרפואי. 

מחיר הביטוח

המחיר של הביטוח נקבע כמובן לפי היעד שאליו אתם טסים. ככל שהיעד אליו אתם טסים הוא מקום שבו שירותי הרפואה באיכות נמוכה יותר, כך המחיר של הביטוח יהיה גבוה יותר. מנגד, במדינות מערביות בעלות שירותי רפואה מפותחים, הביטוח יהיה זול באופן משמעותי. 

נתון נוסף שמשפיע על המחיר של הביטוח הוא כמובן ההיקף שלו. ככל שהפוליסה שאותה אתם רוכשים מכסה מקרים נרחבים יותר, היא כמובן תהיה יקרה יותר. אם אתם מתכננים במהלך הטיול שלכם לבצע פעילויות מיוחדות כמו סקי או גלישה, חשוב לציין את זה כאשר אתם עושים ביטוח נסיעות כדי שהביטוח יכסה גם אפשרות של פגיעה במהלך הפעילויות הללו.

אזרחות אירופאית

אם אתם מחזיקים באזרחות של מדינה זרה כמו פורטוגל או כל מדינה אחרת באיחוד האירופי, ייתכן שאתם זכאים לקבלה של טיפול רפואי במדינה שאליה אתם טסים, לפחות באופן חלקי. לפני שאתם טסים לטיול במדינה אירופאית, אם יש לכם אזרחות אירופאית בדקו האם זה יכול לחסוך לכם בעלות של הביטוח הרפואי. 

לסיכום

לביטוח רפואי ישנה חשיבות רבה לפני כל טיסה לחו"ל. לא משנה מה היעד שאליו אתם טסים, חשוב לקנות פוליסת ביטוח נסיעות שתכסה כמה שיותר מצבים. הדבר הזה נכון במיוחד אם אתם טסים למדינות שבהן השירות הרפואי לא מפותח, וכן לטיולים שבהם אתם מתכננים פעילויות מיוחדות. 

חשוב מכול לזכור שלעיתים ממש מדובר כאן בעניין של חיים ומוות – ואתם לא רוצים למצוא עצמכם חס וחלילה נזקקים לטיפול רפואי בחו"ל מבלי שעשיתם מבעוד מועד ביטוח רפואי לחו"ל או אפילו אם בחרתם את החבילה "הזולה" מבין השתיים שהוצעו לכם ושכמובן אינה מכסה את כלל הטויפולים שאתם עלולים להיזקק להם. ברגע האמת אתם תרצו שהביטוח הרפואי לחו"ל שעשיתם יכסה כל עלות רפואית שתידרשו לשלם. 

יחד עם זאת, לעיתים, הגם שבחרתם נכון וכן עשיתם ביטוח רפואי לחו"ל, חברות הביטוח ינסו להתנער מלשלם לכם הפיצוי (או להשיב את הסכומים שהוצאת בפועל – מה שמכונה "שיפוי") בשלל תירוצים. 

בתוך כך, משרד עורכי דין נוה חגי הינו משרד עוה"ד לתביעות נגד חברות ביטוח שמנפיקות פוליסות ביטוח רפואי לחו"ל, ובעל הצלחה וניסיון בתחום עם קהל לקוחות מרוצה. 

במידה ואתם מעוניינים בייעוץ משפטי מקצועי בתחום זה אל תהססו לפנות ולקבל הדרכה בנוגע לאופן הפעולה המומלץ במקרה הייחודי שלכם וכן לטובת ייצוג במידת הצורך מול חברת הביטוח או בבתי המשפט.

    לבדיקת זכאותכם לדרכון פורטוגלי חינם
    השאירו כאן פרטים:

    הרשמה לדיוור

      לבדיקת זכאות חינם, תוך דקות,
      מלא/י פרטיך: