המידע בחסות משרד עו״ד תותי-אשבל

מאמרים

למי מתאים להוציא דרכון אירופאי

דרכון אירופאי

הדרכון הישראלי מאפשר לנו לטייל ברחבי העולם, בהרבה מאוד מדינות. יחד עם זאת, גם ללא קשר למשברים כמו משבר הקורונה, לא לכל מקום אפשר להגיע עם הדרכון הישראלי. לעומת זאת, מי שהינו בעל דרכון אירופאי יכול להיכנס ללא שום קושי כמעט לכל מדינה הקיימת ברחבי העולם. יש כמובן מקומות שאליהם האירופאים לא מרבים לנסוע, אך זה לא משנה את העובדה שהם יכולים להגיע לשם, אם הם רוצים. בארץ, די הרבה ישראלים כבר הוציאו או רוצים להוציא דרכון אירופאי. חלק מאלה המעוניינים בכך, נושאים עיניים לעבר האפשרות לטייל בכל העולם, בלי גבולות. להגיע ולהישאר באירופה, לטיול אפילו במשך חודשים ארוכים, ואפילו להגיע לארצות הברית, ללא שצריכים להוציא לפני כן ויזה. יחד עם זאת, את הדרכון הזה יתאים להוציא גם מסיבות לגמרי אחרות. לכן, אם אתם אוהבים טיולים בעולם וגם אם לא, הסכיתו וראו מדוע אנשים כמוכם מגישים בקשה ואולי גם אתם תהיו מעוניינים בכך.

דרכון אירופאי לצרכי רילוקיישן עצמאי

אלפים, עשרות אלפים ויש אומרים גם מאות אלפי ישראלים נמצאים בהישג יד מקבלת דרכון אירופאי. את הדרכון הזה לא מקבלים במנותק מהמדינות השונות של האיחוד האירופאי. אם אתם זכאים לקבל דרכון ספרדי, למשל, בזכות היותכם שייכים למשפחה של מגורשי ספרד, תקבלו בסופו של דבר את הדרכון הנחשק של אירופה. הדרכון הזה מאוד מבוקש מפני שהוא מאפשר לכל אחד לקחת את עתידו בידיים, בכל הקשור להתפתחות מקצועית. אם תמיד רציתם וקיוויתם שתהיה לכם או לילידכם אפשרות מעשית לעבוד למשך תקופה מסוימת בחו"ל, זוהי דרך טובה להשיג את המטרה. לאחר השגת הדרכון אפשר להתחיל לעבוד באופן מידי בכל מדינה השייכת באופן רשמי לאיחוד האירופי. ולמעשה, אפשר לעבוד גם מחוץ לאיחוד, על סמך הסכמים עם מדינות אחרות.

הדרכון שמאפשר ללמוד בחו"ל בקלות

אם הורי הוריכם התגוררו בפורטוגל בזמן גירוש פורטוגל, גם אתם יכולים להוציא את הדרכון האירופאי על סמך זכאותכם לקבלת דרכון פורטוגלי. אך אל תניחו שלאחר מכן תצטרכו בהכרח לעבור להתגורר בפורטוגל. זוהי אפשרות, אך בהחלט לא חובה. אך מה שחשוב אף יותר, תוכלו להתפתח מבחינה אישית על ידי לימודים בחו"ל. בזכות הדרכון נפתחת בפניכם הדרך לבחור באחת מתוך מאות רבות של אוניברסיטאות. בזכות האזרחות הנוספת (שהרי לא צריכים לוותר על האזרחות הישראלית) נפתחות בפניכם המון אפשרויות של לימודים בקורסים שונים, בכל רמה ובכל תחום. תוכלו, אתם או ילדיכם, ללמוד בכל פקולטה, ללא בירוקרטיה ועם מינימום של שכר לימוד. למותר לציין שלימודים אלה יתאימו גם לבעלי תואר ראשון, לאנשים שרוצים להתפתח בתחום ההנדסה, הטכנולוגיה, ניהול, יחסים בין לאומיים, מחשבים, אומנות, קולנוע וכן הלאה והלאה.

אין ספור דלתות נפתחות

כדי להוציא דרכון של האיחוד האירופאי, נהוג לגשת למשרד עורכי דין ישראלי שמטפל בכל הפרוצדורה. פרק הזמן הממוצע במקרה זה, לקבלת אזרחות ודרכון עומד על כשנתיים. לאחר מכן, אפשר ללא שום בעיה לממש כל זכות ולבצע כל פעולה שכל אזרח בחו"ל מורשה לבצע. החל מקניית נכסים וכלה בהשתתפות בבחירות. החל בפתיחת עסק קטן וכלה בהעסקת עובדים בחברה גדולה. גם אנשים שלא מתכוונים כלל להתגורר בחו"ל יכולים להיעזר בדרכון לאין ספור פעולות. למשל, כדי להשקיע בחו"ל, על מנת להקים סניף של עסק קיים, על מנת לקנות נכסים מניבים, להשתמש במשכנתאות ועוד ועוד. כל זאת, ללא צורך בוויתור על הקשר ההדוק עם ישראל, תוך החזקה באזרחות אירופאית וישראלית .

    לבדיקת זכאותכם לדרכון פורטוגלי חינם
    השאירו כאן פרטים:

    הרשמה לדיוור

      לבדיקת זכאות חינם, תוך דקות,
      מלא/י פרטיך: