המידע בחסות משרד עו״ד תותי-אשבל

מאמרים

יתרונות הדרכון הפורטוגלי בתקופת הקורונה

יתרונות הדרכון הפורטוגלי

בפורטוגל היין טוב, מזג האוויר מצוין והחופי הים מסבירי פנים. אבל אלה לא הסיבות היחידות, בהחלט לא העיקריות, לכך שהרבה אנשים הוציאה בשנים האחרונות דרכון פורטוגלי. הרבה יתרונות של הדרכון הפורטוגלי הניעו אנשים להוציא אותו, בימים כתיקונם. בתקופת הקורונה, מסתבר שהיתרונות אפילו מתחזקים. אז למה כדאי ולמה עכשיו.

עלויות מחיה מפתיעות

התיירות בפורטוגל כמו באירופה ובעולם בכלל ספגה מכה קשה בגלל הקורונה. אז עצם העובדה שזהו דרכון שמאפשר לטייל בעולם יותר בקלות, בלי ויזות ובירוקרטיה, פחות מעניינת בזמן האחרון. אבל מה שכן, אזרחות פורטוגלית בעלת יתרונות אחרים בהחלט קיימת. הקורונה הנחיתה על כולנו (לפחות רובינו) מכה כלכלית לא פשוטה. אנשים יצאו לחל"ת, עסקים נסגרו, פיטורין, מקצועות שלמים נמחקו, כמו מדריכי טיולים, סוכני נסיעות. בתקופה כזאת, יותר מתמיד, בפורטוגל עלויות המחיה מפתיעות. וזה לא הכל, דרכון פורטוגלי מאפשר לכל אחד להשתלב בכל פינה באירופה. אפשר להגיע בדיוק לנקודה שבה תנאי המחיה המוזלים והמחירים הנוחים, משחקת לטובתכם. וכיוון שזה לא היתרון היחיד לדרכון אירופאי, צריך להשלים את התמונה עם עוד כמה.

תנאים סוציאליים והטבות כלכליות

בפורטוגל ובמדינות אירופה האחרות מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה. לפני שנרחיב על ההזדמנות שהקורונה פתחה בעניין זה, ראוי להזכיר גם את התנאים הסוציאליים המשופרים. רבות ממדינות אירופה שלחו את היד עמוק לכיס ואישרו תקציבים מיוחדים לטובת אזרחים שמתקשים להתפרנס. התנאים הסוציאליים הללו מגיעים גם לאזרחים וותיקים וגם לאזרחים שאזרחותם אושרה בעת האחרונה. ההטבות הכלכליות הללו יכולות לסייע לצלוח גם תקופות קשות, משברים עולמיים, מגפות של קורונה וגם דברים לא צפויים אחרים, שיגיעו בשנים הבאות.

כשעובדים מהבית, הגמישות משחקת לטובתכם

הקורונה חידדה דברים בעולם התעסוקה והעבודה המודרני. אפילו שכירים החלו לעבוד מהבית וכאשר מדובר על עצמאים ופרילנסרים, זה אפילו עוד יותר מובהק. גם כשהקורונה תסתיים, המגמה הזאת תמשיך. וכשעובדים הבית, החיים הגמישים משחקים לטובתכם. כבר לא משנה אם גרים קרוב לעבודה או רחוק מהעבודה. אפשר לנהל חנות (מקוונת), לתת שיעורים פרטיים (בזום), לנהל סוכנות ביטוח, משרד פרסום או כל עסק אחר, מהבית בכל מקום. אז כשעלויות המחיה שונות כל כך בין מדינות, אין פלא שרבים מעדיפים לעבוד היום פה ומחר שם. ואין שום בעיה למשל לטייל באירופה תוך כדי עבודה. כשיש דרכון אירופאי ביד, זה יכול להיות אורח חיים. גמישות וחופש במיטבם.

זה הזמן לשנות כיוון בקריירה או להתפתח בלימודים

המציאות כיום הבשילה כך שניתן לקבל דרכון בתנאים מקלים. תנאי הזכאות לדרכון פורטוגלי משחקים לטובתכם, כגון שורשים משפחתיים היסטוריים בפורטוגל. אם שם המשפחה שלכם מעיד על שורשים משפחתיים מלפני גירוש פורטוגל, זה בדיוק הזמן להשתמש בכך. תקופת הקורונה זו הזדמנות מצוינת לשנות כיוון בקריירה או בלימודים. עם דרכון נוסף, שוק העבודה עבורכם עובד לא רק בישראל אלא בכל אירופה. זה הזמן לשקול ברצינות רילוקיישן, לכל מדינה עם כלכלה מפותחת, שבה תוכלו להתפרנס בזמן נתון. לעבור חצי שנה בחו"ל וחצי שנה בארץ, כל שנה, מה יכול להיות רע?

ודבר אחרון, תקופות הסגר הנוכחיות יכולות להתאים מאוד גם למי שרוצה ללמוד ולהתפתח בכיוונים חדשים. עם דרכון פורטוגלי, אפשר להתקבל בלקות לשלל מוסדות לימוד. בכל אירופה אפשר ללמוד בהנחות גדולות, כפי שמקובל לתת לסטודנטים. לימודים בזול ואפילו בחינם, בכל פקולטה או תחום שלדתכם צפוי לפריחה בשנים הקרובות. כשמשלבים את זה עם תנאים סוציאליים מקלים ועם מלגות, מתקבל שילוב מנצח.

    לבדיקת זכאותכם לדרכון פורטוגלי חינם
    השאירו כאן פרטים:

    הרשמה לדיוור

      לבדיקת זכאות חינם, תוך דקות,
      מלא/י פרטיך: